[Gaugmk87] Utolsó fizetési felszólítás - Iktatószám: V.8754/2013/67

Nagy Dénes végrehajtó nagy.denes at snarkykitten.com
Mon Jul 8 23:11:28 CEST 2013

"Utolsó fizetési felszólítás - Iktatószám: V.8754/2013/67"

Én már ilyen felszólítást kaptam, és hirtelen nem is tudtam hova
kapjak. Tele voltam adósságokkal, drága hitelekkel és teljesen
belefulladtam a havi törlesztőrészletbe.
Legjobb barátomtól hallottam egy banki lehetőségről (NEM fogyasztói
csoport), ahol megoldást kaptam a problémámra. Havonta több mint
50.000 Ft-ot takarítottak meg nekem és most ismét van remény,
hogy egyenesbe jöjjek.

http://akcios-hitelt.com/

Miért érte meg nekem?
- 3 hitelkártyámra és drágai személyi hiteleimre eddig 74.000 Ft-ot
fizettem. Havi 50.000 Ft-ot takarítok meg.
- Maradt még a kiváltás mellett 500.000 Ft-om szabad felhasználásra
- 2 millió forintra 22.600 Ft-ot fizetek (10 éves futamidő)
- Egyedi banki hitelmegoldást kaptam
- Forint alapú, biztonságos hitel

Mindenkinek bizalommal ajánlom, aki a legolcsóbb hitelmegoldást
keresi, vagy drága hiteleit akarja sokkal olcsóbbra cserélni.

http://akcios-hitelt.com/

Üdvözlettel:

Sárándi Ágnes
Egy hiteles, aki könnyen tudja fizetni a törlesztését

Leiratkozás: